ویژگی های یک قالیشویی مدرن
نوشته شده توسط : نوین

مدرن بودن قالیشویی به منظور استفاده از روش‌های اصولی و مطابق روز شستشوی فرش است که با شستشوی سنتی فاصله گرفته باشد. اما از کجا بفهمیم قالیشویی مورد نظر ما با روش‌های نوین به استقبال فرش ما می‌آید و آن را شستشو می‌دهد؟ نکاتی برای تشخیص قالیشویی مدرن وجود دارد که آن‌ها را به شما می‌گوییم.

قالیشویی مدرن

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود صفت مدرن بودن را به یک قالیشویی ربط دهیم. در این مقاله می‌خواهیم چند فاکتور آن را به شما بگوییم. اما در حالت کلی تجربه شما از یک قالیشویی می‌تواند این موضوع را اثبات کند.
گاهی اوقات می‌توانید به تجربیات دوستانتان تکیه کنید. از آن‌ها راجع به انتخاب بهترین قالیشویی و تجربه شستشوی فرش‌هایشان توسط آن مراکز بپرسید. مسلما قالیشویی که به رنگ فرش‌ها و بافت آن آسیب برساند مشخص است که از دستگاه‌های شسشتوی مدرن استفاده نکرده و همچنین پرسنل باتجربه‌ای هم ندارد. اما همیشه به دست آوردن تجربه، بهترین کار نیست؛ لازم نیست حتما یکبار به یک قالیشویی اعتماد کنید. قبل از این کار کمی درباره فعالیت‌های آن‌ها تحقیق کنید و اطلاعاتی به دست آورید.

به نحوه بسته بندی فرش دقت کنید

بسته بندی فرش مرحله مهمی است که معمولا قالیشویی‌ها به سادگی از آن می‌گذرند. اما اگر بدانند این کار تا چه میزان در ذهن مشتری می‌ماند حتما فکری به حالش می‌کنند. موضوع حمل و نقل فرش شما بسیار مهم است. فرش شما باید به صورت لوله شده جابجا شود.
اگر فرش به صورت تا شده جمع شود، ممکن است به بافت آن آسیب برسد و حتی فرش شما بشکند و شکل خود را از دست بدهد. برای جلوگیری از این کار فرش را لوله می‌کنند و به کارخانه قالیشویی می‌رسانند. بعد از شستشو و خشک شدن فرش، آن را درون کاور پلاستیکی قرار می‌دهند و مجدد لوله می‌کنند و به صاحب فرش می‌رسانند. این کاورها از فرش شما در برابر آلودگی‌ها مراقبت می‌کند. بعد از شستشوی فرش، ممکن است مقداری رطوبت در بافت فرش باقی مانده باشد؛ در صورتی که بدون کاور آن را جابجا کنید می‌تواند آلودگی را جذب کند. با این موضوع فرش شما بوی نامطبوعی بعد از شستشو به خود می‌گیرد.
بنابراین اگر این اصول را رعایت کنید حتما مشتریان بیشتری به شما اعتماد می‌کنند و فرش‌های دستباف و ماشینی خود را به شما می‌سپارند.
بنابراین یک قالیشویی مدرن با فرش‌های شما چه دستباف باشد و چه ماشینی، به صورت محترمانه برخورد می‌کند و بسته بندی و نوع حمل مناسب می‌تواند یک نمونه از آن باشد.

مشخصات قالیشویی مدرن

یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای در دفتر کاری خود استخدام کنید. این تیم باید با تمام فنون مذاکره با مشتری آشنایی داشته باشد. بتواند سریعا درخواست مشتری را به واحدهای دیگر اعلام کند و هماهنگی لازم را انجام دهد. با وجود تیم پشتیبانی شما، مشتری باید احساس اطمینان از درخواست خود پیدا کند و در صورت بروز مشکل بتواند با روحیه بالا آن را حل کند. فرش‌های مشتری را دقیقا در زمان مقرر تحویل دهید. با این کار مشتری متوجه مدرن بودن سیستم‌های شما می‌شود.
امروزه اکثر کسب و کارها به روش‌های خدمات رسانی آنلاین روی آورده‌اند. اینترنت بستر مناسبی برای استفاده از این خدمات است. شما به راحتی با یک خط و گوشی موبایل می‌توانید به اینترنت وصل شوید و سایت قالیشویی مورد نظر خود را جستجو کنید. با خدمات آن‌ها آشنا شوید و نحوه استفاده از آن را مطالعه کنید.
قالیشویی‌های مدرن امکان خدمات سفارش آنلاین هم برای شما در نظر می‌گیرند. شما با وارد کردن نام، تلفن و آدرس مورد نظر به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که نوع خدمات را در این صفحه مشخص می‌کنید. در واقع در این مرحله باید مشخص کنید که فرش شما از چه نوعی و نیازمند به کدام برنامه شستشو است.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: